Kodėl verta naudoti ATS programinę įrangą įdarbinimo automatizavimui?

Surinkti visą informaciją apie vieną kandidatą gali būti didelis iššūkis, nes reikia sukaupti į vieną vietą duomenis, prašymus, gyvenimo aprašymus…

Technologijos, padedančios veiksmingiau įdarbinti darbuotojus

Nors dirbant įdarbinimo specialistu vis dar svarbu išlaikyti gyvą kontaktą su žmogumi, tačiau būtų neišmintinga nepasinaudoti visais mums prieinamais technologiniais laimėjimais, kurie gali palengvinti mūsų darbą ir supaprastinti įdarbinimo procesą. Juk šiais laikais, kai mobilieji telefonai yra tokie pat galingi kaip asmeniniai kompiuteriai, o nešiojamieji kompiuteriai yra beveik voko dydžio, tai kodėl mums nepasinaudojus visomis technologijų teikiamomis galimybėmis? Ar sutinkate?

Pagrindinis iššūkis, su kuriuo susiduria įdarbinimo specialistai savo kasdienėje veikloje, yra sena problema, susijusi su visų dokumentų ir duomenų, reikalingų jų darbui atlikti, saugojimu. Dokumentų, kuriuos kaupia įdarbintojas, yra ne tik daug, bet jie gali būti saugomi įvairiose vietose. Visos kandidatų, laisvų darbo vietų, darbdavių ir kitos bylos paprastai yra nesusietos tarpusavyje ir saugomos atskirose programose, neturinčiose tarpusavio sąsajų. Pavyzdžiui, kandidatų gyvenimo aprašymus ir motyvacinius laiškus galite laikyti viename „Google Drive“ saugyklos aplanke, o darbdavių kontaktinius duomenis – „Excel“ lape su nuorodomis į klientų svetaines ir pan. Surinkti visą informaciją apie vieną kandidatą gali būti didelis iššūkis, nes reikia sukaupti į vieną vietą duomenis, prašymus, gyvenimo aprašymus. Šį sąrašą galima tęsti iki begalybės.

Lengva pasiklysti dokumentų gausoje 

Dėl vienos laisvos darbo vietos jums gali tekti atlikti dešimtis veiksmų, kol visus dokumentus perduosite kolegai, kad jis juos peržiūrėtų, o po to perduotų įdarbinimo vadovui. Kiekviename etape kiekvienas asmuo, kuriam perduodamas dokumentas, gali pridėti pastabų arba palikti atsiliepimų, todėl sukuriamas papildomas dokumentas, kurį reikės įtraukti į vis didėjantį reikiamų pateikti dokumentų sąrašą.

Kuo daugiau žmonių įtraukiate į šį procesą, tuo daugiau dokumentacijos gaunate, kol galiausiai ji tampa tokia sudėtinga ir nepatogi, kad jūsų produktyvumas sumažėja, o jūs tampate tik popierių dėliotoju, kuris bando rasti svarbią informaciją tarp visų kitų nereikšmingų dalykų. Be to, įdarbinimo įmonės vadovybė kiekviename etape gali reikalauti peržiūrėti dokumentus, kuriuose pateikiama analizė, parodanti, kaip efektyviai vykdoma veikla. Tai dar vienas dokumentų rinkinys ir dar daugiau dalykų, kuriuos reikia saugoti, kaupti ir palyginti.

Dokumentų kaupimas yra sudėtingas uždavinys

Būtent dėl tokios sudėtingos dokumentacijos įdarbintojams reikia geros kandidatų stebėjimo sistemos (ATS), sukurtos specialiai jų poreikiams ir suteikiančios galimybę vienoje vietoje saugoti viską, kas reikalinga kiekvienam kandidatui. Daugelis įdarbintojų šiuo metu taiko iš dalies tinkamą priemonę – naudoja pardavimų ATS sistemas, kurios tarsi atlieka darbą, bet šis darbas nėra išsamus. Tokia sistema iš dalies veikia, tačiau nesuteikia reikiamo lankstumo ir visų galimybių.

Tačiau kaip rasti gerą kandidatų stebėjimo sistemą, kuri atitiktų jūsų įdarbinimo automatizavimo poreikius? Tai klausimas, į kurį nelengva rasti atsakymą. Dauguma įdarbinimo specialistų nėra techniniai darbuotojai – jie turi pardavimų, rinkodaros, literatūros, psichologijos ar meno srities išsilavinimą. Jų nedomina techninė dalykų pusė. Jiems rūpi užmegzti santykius su kolegomis, klientais ir kandidatais, todėl jie nori su jais veiksmingai bendrauti. Jie nėra linkę kasdien praleisti ištisas valandas atlikdami diagnostiką ir kurdami dokumentus. Jie nori bendrauti su žmonėmis.

Jums reikia specialiai pritaikytos sistemos

Štai kodėl sukūrėme „Recrur“ ir kodėl mūsų įmonė egzistuoja. Suprantame, kaip sunku stebėti kandidatus, statistinius duomenis bei dokumentus ir kartu palaikyti tvirtus santykius, būtinus tam, kad galėtumėte tinkamai atlikti savo darbą. „Recrur“ teikia, mūsų nuomone, geriausią rinkoje kandidatų stebėjimo sistemą, kuri supaprastina prašymų teikimo procesą, centralizuoja dokumentus ir leidžia jums susikoncentruoti į tai, kas jums geriausiai sekasi – bendravimą su žmonėmis. Jau šiandien apsilankykite Recrur.com ir įsitikinkite patys.

Programinės įrangos ir paslaugų informacija

Mielai pristatysiu būdus, kaip „Recrur“ gali jūsų organizacijos įdarbinimo procesą pakelti į kitą lygį, jį supaprastinant ir padarant efektyvesniu.

Susisiekite su mumis ir mes rasime jums tinkamiausią sprendimą.

Norite išbandyti?

Klientų palaikymas




    image/svg+xmlBDAR

    Visa „Recrur“ informacija saugoma vadovaujantis BDAR duomenų apsaugos įstatymais ir jums bus pranešta, kai jūsų duomenys nebegalios.